Praktische info

De vermelde tarieven op onze website zijn inclusief BTW. Bediening van de maaltijd is volgens buffetvorm (dus geen bediening aan tafel) tenzij anders vermeld. Bediening van dranken is niet inbegrepen. Indien je een ober wenst die de dranken aan tafel serveert, dan kan dit mits beschikbaarheid en meerprijs.

Voor kinderen jonger dan 12 jaar serveren we kinderporties van de gerechten.  Deze kinderporties zijn 30% goedkoper dan de porties voor volwassenen.

Een reservatie is pas geldig na betaling van het voorschot. Particulieren betalen na afloop van de catering het resterende bedrag cash ter plaatse of vooraf via overschrijving. Bedrijven mogen het resterende bedrag ook overschrijven binnen 30 dagen na uitvoering van de catering.

De vervoersonkosten bedragen €0,40 per gereden kilometer. Deze worden berekend vanuit Bonheiden (bij Mechelen) tot aan de catering locatie en terug.

Indien je niet over voldoende borden en bestek beschikt kunnen wij hier eveneens voor zorgen. 

Tarieven borden en bestek

  • Wegwerp borden en bestek voor hoofdgerecht:  €1 per persoon
  • Stenen borden en RVS bestek voor hoofdgerecht (afruim en afwas inbegrepen):  €2,5 per persoon
  • Wegwerp borden en bestek voor dessert:  €1 per persoon
  • Stenen borden en RVS bestek voor dessert (afruim en afwas inbegrepen):  €2 per persoon

Wanneer je kiest voor dranken zonder bediening dien je zelf te zorgen voor glazen en/of  tassen. Indien je niet over voldoende glazen en/of tassen beschikt kan je dit best huren bij een verhuurcentra bij jou in de buurt. Zij zorgen ook de afwas van het gehuurde materiaal. We hebben een lijst samengesteld met verhuurcentra waar je materiaal kan huren.–> Verhuur horeca materiaal.

Wanneer je kiest voor een drankenformule met bediening dan zijn glazen en tassen inbegrepen tenzij anders vermeld.

Indien je wenst dat we vroeger ter plaatse aankomen of dat we langer blijven dan de opgegeven uren vermeld onder de knop “Tijdsverloop van de catering” dan is dit mogelijk. Vraag voor een offerte.

Ook voor de bediening van dranken, afruimen en andere taken tijdens de catering kan je beroep doen op ons. Vraag voor een offerte op maat.

Aangezien we ter plaatse koken, dien je een aantal zaken te voorzien:

JE TAAK ALS KLANT

  • Voldoende ruimte om onze gasbranders, pannen en toebehoren op te stellen. Voor feesten van 25 personen tot 60 personen is 5m² voldoende. Deze ruimte moet voldoende verlicht zijn.
  • Indien er in open lucht wordt gekookt gelieve een alternatieve kookruimte te voorzien die regen- en windvrij is.
  • Warm drinkbaar water (dit mag kraantjeswater zijn).
  • Parkeergelegenheid vlakbij de catering locatie om het in- en uitladen te vergemakkelijken. Het is handig wanneer je voor je gasten aankomen al een plaatsje voorziet voor onze wagen.
  • Een stevige tafel (geen plastic of glas) met tafellaken (geen papieren of plastic tafellaken).
  • Wanneer je kiest voor apero tapas warm en koud of apero fusion warm en koud en/of voor dessert royal dan moet er eveneens stroom voorzien worden aan de tafel waar we koken
  • Bij temperaturen lager dan 10 graden koken wij niet buiten. Gelieve dan een bijkomende verwarming te plaatsen of de mogelijkheid te voorzien om in een verwarmde tent of een ruimte binnen te koken.

Bij pasta gerechten
Wij komen anderhalf uur voor we de pasta serveren aan. We serveren de pasta gerechten gedurende maximum anderhalf uur. In totaal zijn we dus 3 uur ter plaatse

Bij apero hapjes en pasta gerechten
Wij komen anderhalf uur voor we de pasta gerechten beginnen te serveren aan. De hapjes worden direct na aankomst geserveerd. We serveren de pasta gerechten gedurende maximum 1,5u.In totaal zijn we dus 3 uur ter plaatse.

Dessert
Na het hoofdgerecht serveren we  het dessertbuffet of één enkel dessert. We serveren het dessert gedurende maximaal anderhalf uur.

Je kan je feest wijzigen tot ten laatste één week voor uitvoering van de cateringopdracht. Wanneer je al vroeger een ingrijpende wijziging van het aantal personen vaststelt, gelieve dit zo snel mogelijk te laten weten. Zo kunnen wij de nodige aanpassingen uitvoeren.

Annuleren is mogelijk ten laatste 2 weken voor voor je evenement. De volgende annulatiekosten worden in rekening gebracht indien er geannuleerd wordt op:

  • minder dan 4 dagen voor uitvoering van de catering: Het volledige bedrag is verschuldigd.
  • 4-14 dagen voor uitvoering van de catering: de helft van het totaalbedrag is verschuldigd.
  • Meer dan 14 dagen voor uitvoering van de catering: Het voorschot is verschuldigd.

Naast de verhuur van paellapannen hebben we ook nog het volgende horeca materiaal in verhuur :

  • 15 statafels met tafelrokken
  • 10 eettafels/buffettafels met tafelrokken
  • 2 zwarte stevige opvouwbare plooitenten (ideaal als kooktent) met verlichting
  • 1 opvouwbare uitgifte tafel/toog met zwarte tafelrok
  • 1 hawai bar met 3 barkrukken
  • 150 sets borden en bestek voor het hoofdgerecht
  • 150 sets borden en bestek voor het dessert

Vaak krijgen wij de vraag of we voor bijkomende diensten kunnen zorgen zoals muziek, dans, kinderanimatie enz. Wij verzorgen deze diensten zelf niet maar hebben wel goede contacten opgebouwd met personen en bedrijven die deze diensten aanbieden. 

Chat openen
Hallo 👋
Kunnen we je helpen?